Hej Helle og tak for opfølgningen :)
Jeg kan godt forstå, hvad du mener, så det er helt fint.
Jeg må sige, at dette er et ret specifikt forslag som jeg ikke har hørt før. Jeg kan godt forstå du gerne vil samle alt information på projektet et bestemt sted, men når jeg kigger på de forslag vi har liggende, så har vi en del, hvor efterspørgslen har været større og vi vil derfor løbe efter dem i første omgang.
Det betyder, at jeg vil sætte dit forslag som implementeres ikke. Hvis jeg i fremtiden oplever et større behov for at bruge modulet på denne måde, så vil jeg tage det op til overvejelse igen.
Af ren nysgerrighed, hvordan bruger i så projektdelen her? Hvis i opretter en ordre, som gælder et projekt, hvorfor kan i så ikke 'bare' lave en faktura og ud fra kostpris og salgspris på ordre/faktura styre, hvordan sagens forløb har været?
Jeg tænker der kan nogle ting, som produktion eller meget specifikke ordre, som gør, at dette er relevant. Jeg er altid interesseret i at få så meget feedback som muligt fra jer der bruger modulet, så jeg håber du er frisk på at uddybe, selvom jeg har afvist at arbejde videre med forslaget for nu :)