Du har en pointe i, at der kan være brugere, der fravælger noget pga. en manglende funktionalitet. Jeg er helt enig i, at man skal have det med i overvejelserne.
Du har også ret i, at vores forum langt fra dækker alle vores brugeres holdning til tingene og derfor er antal stemmer herinde heller ikke sat 1:1 med det behov, der findes. Vi er dog nødt til at måle ud fra det folk ønsker. Hvis ikke man giver sine ønsker til kende, så er der en meget lille chance for, at ens holdning bliver gennemført.
Hvis man ikke stemmer til det fx valg, så vil din holdning aldrig indgå og derfor kan et andet parti få mere indflydelse pga. af din manglende stemme. Lidt samme tilgang har jeg til dette forum. Hvis ikke du giver mening til kende, så kan jeg ikke bare gætte på, hvad andre brugere ønsker.
Jeg forsøger at skabe et overblik ud fra, hvor mange der bruger den del af programmet og hvor mange der skriver her på forum.
Ud over det, så har min daglige gang i supporten, hvor vi hver dag snakker med en masse af vores brugere. Her får jeg også inputs omkring, hvad andre brugere mener.
Du skal altså vide, at jeg gør hvad jeg kan for at danne mig et overblik over, hvilke funktioner, der skaber mest værdi, men hvis man aldrig giver sin mening til kende, så tæller den heller ikke med.
Lad det være en opfordring til alle brugere om at dele deres tanker og ideer med os herinde på vores forum :)