Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kopi af demo/aftale til brug for oplæring af medarbejder

0

Hej 

Vi er i proces med at overgå til E-conomics fra C5. Der er oprettet demo i prof-udgave og tilknyttet smart inbox etc. Vi er i proces med at indlæse ny kontoplan (som ikke kan sammenlignes med standardkontoplanen overhovedet), 2017-tal indlæses, Budget 2018 er indlæst, varelister er indlæst og varegrupper er E-kontoret ved at se på iht. jeres tilbud om gratis konvertering.

Stort set intet i vores opsætning er standard ... og opsætningen, som ikke er gennemført endnu, er forholdsvis tung rent tidsmæssigt.

Når nu vi skal i gang med at bruge e-conomics er det praktisk et prøve på rigtige data og ift vores egen opsætning. Men hvordan gøres dette bedst.

Egentligt ville det være praktisk om jeg kunne få en "klon" af vores aftale når konvertering/opsætning er gennemført - altså en klon til oplæringsbrug af medarbejdere. Gerne direkte (via funktion/knap) fra vores nuværende aftale til "testområdet".  

Alternativt er en mulighed for at få slettet testdata, men må man det? (kan se et issue ift. at slette regnskabsdata)

Men hører gerne om andre løsningsforslag.

 

 

i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Lars :)

Jeg beklager du først får svar nu, hvor du gerne vil i gang.

Hvis du allerede har fået hjælp, så siger du bare til.

Det jeg vil foreslå vi kan gøre er, at i opretter en testaftale, hvor vi kan kopiere opsætningen over på. Når jeg siger opsætning, så er det dog ikke alt. Det i kan få med er:

Kontoplan, systemkonti, momskoder, afgiftskonti, leverandørgrupper, kundegrupper, varegrupper, kasseklader, betalingsbetingelser og design af faktura mm.

Det vil sige selve varer, kunder, leverandør osv skal indlæses igen. Det er dog forholdsvis hurtigt at klare dette. På den måde kan du få en kopi af den nuværende aftale, som i kan teste.

Hvordan vil det virke for jer?

Hvis i har lyst til dette, hvor længe vil i så tro denne demo skal være aktiv for at i kommer bedst muligt i gang?

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

OK ... vi startede jo med at oprette testaftale, med disse bliver umiddelbart automatisk til fast aftale når man vælger at det skal være den store udgave? .... jeg opretter gerne en testudgave mere som i kan kopierer “alt” over i.

Kan vi tale i morgen ? .... kam du sende kontakt info på mail ?
Hej Lars. Jeg skal nok sørge for det forbliver en testaftale i den periode vi aftaler i har brug for at teste. Betalingen skal du ikke være nervøs for. Det skal vi helt sikkert nok få styr på. Denne testaftale vil være gratis for jer.

Som jeg beskrev, så kan du ikke få kopieret alt over. Du kan få kopieret opsætningen af aftalen, som indeholder punkterne fra sidste kommentar. Dette kan vi sagtens klare på 5 min over telefonen.
Jeg har desværre ikke et direkte nummer, men hvis du sender en mail til info@e-conomic.dk att. Jesper Miertz - med telefonnummer og et tidspunkt jeg kan fange dig på, så skal jeg nok ringe til dig :)