forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bogføring af kreditorbilag

0
Hej

Er der andre end mig der synes det er irriterende at når man taster kreditorbilag og har valgt kreditoren at markøren bliver stående i feltet (Enter virker ikke) hvorfor skal den blive stående - jeg har jo valgt leverandøren så den skal da hoppe videre til beløb :-)

Please.... Fix det som det var i onsdags. Den opdatering er sgu øv øv øv øv øv

Med venlig hilsen

Lene Laursen

Grillen Group
spurgt 16 Feb i Spørgsmål » e-conomic generelt af Lenelaursen (410 points)

1 Svar

Hej Lene :)

Jeg vil give dig ret i, at når man vælger en leverandør, så er det selvfølgelig oplagt, at den hopper videre.

Jeg kan næsten regne ud, at du bruger 'enter' til at vælge leverandør. Det er der sådan set ikke noget galt i, men hvis du bruger tab i stedet for, så hopper den automatisk videre.

Jeg vil i og for sig give dig ret, at den burde hoppe videre og derfor er tab et workaround for nu.

Vi har i denne uge rullet en opdatering ud på, som har forbedret inline search. Det er søgninger af blandt andet leverandør, referencer på faktura, kontonummer eller lignende. Jeg ved ikke om det har en sammenhængen, men jeg vil meget gerne undersøge det nærmere.

Jeg vil sætte forslaget som overvejes og vende tilbage når jeg ved mere :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 16 Feb Spørgsmål af Jesper Mieritz (53,560 points)
En god pointe faktisk! Fedt at I overvejer at ændre :) Kunne helt sikkert bruges på min side: http://heste-til-salg.dk/finansiering-af-hest/.

Så håber I vil overveje det!
Det er en rigtig god pointe. Jeg er meget enig i forslaget :)
løst× 1442
besvaret× 117
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.