Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Integration med funktionen Afdelinger

0
Hej

Vi bruger Eazy Project til projekt og tidsstyring og hver måned sender vi fakturaoplæg fra Eazy Project til E-conomic.

Hver fakturalinie fra Eazy Project består af en dato og initialer på en medarbejder, samt noget tekst. Hver medarbejder har et nummer i Eazy Project.

I e-conomic benytter vi funktionen Afdelinger og vi har oprettet hver medarbejder som en afdeling med det samme nummer som i Eazy Project.

Det ville være meget tidsbesparende hvis medarbejder nummeret, på hver fakturalinie i Eazy Project, automatisk blev overført til Afdeling i e-conomic, når fakturaen modtages i e-conomic.
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Stinne :)

Super godt forslag du kommer med her. Det er dog ikke et forslag du skal rette mod os, men mod din integrationsparter. Det er nemlig muligt at sætte afdeling på en fakturalinje via integrationen. Det handler om, at de to systemer skal være i stand til at dele information med hinanden, hvilket vi på vores side allerede kan gøres i dag.

Vi har et API, som er noget man bruger til at sende data fra en 3. part til e-conomic, eller omvendt. Jeres 3. part her er Eazy projekt og de bruger vores API til at sende faktura ind i vores system. Det vil altså sige, at dem, der har bygget den integration i har, skal sørge for at sende data ind, så afdelingen bliver udfyldt.

Hvis de allerede kan det i dag, så skal de blot oplyses omkring, at de skal sætte det op til jeres aftale, hvis ikke, så har de mulighed for at udbygge deres løsning til dette.

Det er måske en smule teknisk, men det er måden at løse problemet på. Hvis du har spørgsmål til dette, så er du meget velkommen til at spørge ind, så skal jeg gøre mit bedste for at hjælpe.

Hvis vi skal blive rigtig tekniske og kigge på en evt. løsning, så skal kan man via vores dokumentation og se, hvordan det skal gøres. Jeg vil med det samme sige, at denne ikke er lavet til 'almindelige' mennesker. Det er for dem, der ved hvad de laver. Jeg vil alligevel linke til det her. Man skal ned under lines.departmentalDistribution - det er måske ikke en information til dig, men mere til integrationspartneren. Det var blot for at pege dem i den rigtige retning.

De er også altid meget velkommen til at henvende sig på API@e-conomic.com - her kan de få ydeligere hjælp af folk med større ekspertise end mig. Jeg må indrømme mit API kendskab er meget begrænset, men det er i den retning løsningen findes.

Jeg håber i finder frem til en løsning, der kan løse jeres udfordring :)

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)