Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Saldobalancer og afdelinger

0
Det ville være en stor lettelse, hvis man ved afkrydsning kunne bestille en saldobalance for alle afdelinger. Anvender man afdelinger, så skal man ofte skifte mellem firmaet (=alle afdelinger) og en eller flere afdelinger, og det tager tid at gå op og ned i rullemenuen med afdelingsnumre.

Som systemet er nu, er man nødt til at anvende rullemenuen, dels fordi man ikke kan taste et "0" for "uden afdeling". Og dels fordi det er nemt at overse, at systemet foreslår en anden afdeling, end den man har tastet (f.eks. 106, når man taster 1066).

En del tid kunne spares, hvis man bare kunne sætte tjek i en boks for "alle afdelinger".

Jeg håber, at forslaget vil blive overvejet.
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Olaf og tak for din henvendelse.

Det kan være jeg har misforstået noget i din beskrivelse og så må du endelig rette mig.

Først og fremmest. Så kan du trække en rapport for alle afdelinger ved ikke at skrive noget i afdelingen. Om det er nemmere med en checkboks kan jeg måske godt sætte mig ind i, men her vil jeg sige, at løsningen vil være at undlade at skrive noget.

Dernæst kan du godt skrive 0 i til og fra afdelinger - på den måde vil den vise de posteringer uden afdelinger. Jeg vil derfor lige være sikker på, at du er klar over denne mulighed. I forhold til en checkboks, så vil jeg afvise dette, da funktionen findes ved blot at undlade afdelinger samt det ikke er noget vi har haft forespørgsel på før.

Hvis jeg har skudt helt forkert, så må du meget gerne uddybe din forklaring af, hvad du mener, men hvis det udelukkende er et forslag omkring at få en checkboks, så vil jeg afvise forslaget.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)