Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Priser på Market apps

+1
Hej e-conomic,

Super smart med market hvor man kan se tilgængelige app's og nemt installere disse.

Dog savner jeg pris-oplysninger på de enkelte apps er mere overskuelig, end at man skal ind på udviklerens side for at finde prisen.

Venlig hilsen Henrik Gudiksen www.bakkamera.dk
i Forslag » Andet af (1.2k points)

2 Svar

Hej Henrik :)

Først og fremmest mange tak for at komme med feedback på vores Market. Det er super fedt du som helhed er glad for vores nye markedsplads til apps.

Jeg er enig i, at det ville være smart at skrive priserne allerede inde på siden i det omfang, der er muligt. Det er med i vores tanker omkring Market og jeg har givet din feedback videre til vores mand, der sidder med ansvaret for Market herinde.

Det skal sige, at langt de fleste app tilbyder en gratis prøveperiode på mellem 14-30 dage og derfor er mulighed for at prøve det af inden man rigtig kommer i gang med integrationen og betalingen.

Jeg vil for nu sætte forslaget som overvejes. Når jeg ved mere konkret, hvad vi gør, så skal jeg nok opdatere indlægget.

Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Henrik,

Jeg har ventet lidt med at svare indtil vores Market lige var landet helt i e-conomic. I forhold til priser, så har nogle af vores partnere prisen stående i oversigten. Det er dog ikke alle. Mange af prisene er også svære at vurdere fra starten af, da de kan svinge i forhold til behov og ønsker. Der vil ikke komme priser på alt, men din feedback er røget videre og der er som sagt kommet priserne på nogle af de apps du finder derinde.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)