forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Leverandør faktura ref.

0
Jeg posterere 99% af mine bilag som almindelige finansbilag - altså, jeg fører ikke særskilt kreditorbogholderi.

Alligevel vil det være nyttigt, at man i posteringsformularen for finansbilag havde et felt hvor man kunne registere leverandørens faktura# - også evt. leverandørens navn/# - for selvom man ikke fører kreditorbogholderi på klassisk vis, kunne det være rart at overskue, hvor meget man handler med forskellige, regenmæssige leverandører.

Hva' siger e-conomic?

mvh/Adrian
spurgt 1 Feb, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af channel6dk (2,190 points)

1 Svar

Hej Adrian :)

Vi siger, at vi forstår, hvad du skriver, men samtidigt ikke forstår, hvorfor du ikke benytter dig af kreditorstyring, som det er tiltænkt.

Jeg erkender, at det vil 'koste' et par posteringer mere, men hvis du alligevel ønsker overblik over dine leverandører og deres fakturanumre, så er det helt oplagt at bruge den funktion vi har lavet til lige præcis dette. Nemlig at oprette en leverandørfaktura.

Hvis du bruger leverandørstyring får du i øvrigt mulighed for at danne betalingsfiler, som vil gøre hele den del med betalinger til banken meget nemmere. Dette kan du læse omkring her.

Hvis du ønsker at fortsætte med finansbilag, så er det selvfølgelig helt i orden. Du skal gøre det du er mest tryg ved. I så fald, så vil jeg anbefale dig at bruge tekstfeltet til at skrive disse informationer ind i.

Ud fra disse betragtninger vil jeg ikke gå videre med dit forslag.


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 16 Feb, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (86,170 points)
overvejes× 119
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”