Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fanen Hjem, Kreditor

+5
Hej e-conomic

Under fanen Hjem, viser i et meget fint overblik over ubetalte fakturaer (debitor), i to ruder. En liste med Total, Forfalden under 15 dage, og forfalden over 15 dage. Endvidere en graf der er rigtig fin.

Kunne der ikke laves tilsvarende for kreditor, således man også meget hurtigt fik et overblik over udestående, samtidig med man har tilgodehavende, altså lidt i samme form.......

 

Mvh. Ole
i Forslag » Andet af (190 points)

2 Svar

Hej Ole :)

Det ville da være en super lækker detalje at have med der! Jeg ved vores team sidder med tanker omkring at udbygge lige præcis hjem-fanen. Jeg har endnu ikke hørt dem omtale et billede af kreditorer, men det giver da super god mening. Jeg vil derfor tage dit forslag med videre og give dem inputs til deres ideer omkring hjem-fanen.

For nu vil jeg sætte forslaget som overvejes. Når jeg ved mere omkring, hvad vi vil gør med ideen, så skal jeg nok vende tilbage :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Ole :)

Jeg fik snakket med vores udviklere omkring at udbygge til dette.

Der var enighed omkring, at dette ville være et godt forslag at have med i overvejelserne, så det har vi!

Det skal dog siges, at dette først er planlagt lidt ude i fremtiden, men når vi kommer til et punkt, hvor vi kigger på hjem, så skal du vide, at dette er med i overvejelserne. Indtil vil jeg fastholde status på overvejes, da der ikke er taget en endelig beslutning omkring, hvordan hele sagen ender.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)