Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udskyd levering af faktura

+1
Jeg vil foreslå at der etableres mulighed for at kunne udskyde levering/afsendelse af faktura. Når vi afsender en vare eks. idag og kunden modtager varen imorgen kunne det være tidsbesparende at kunne afslutte arbejdet med at oprette faktura med det sammen men udskyde afsendelsen til kunden modtager varen.
i Forslag » Andet af (170 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg vil lige starte med at spørge lidt ind her for at være helt sikker på, hvad du mener.

Når du siger du vil afslutte et arbejde med at oprette en faktura, men udskyde afsendelsen, hvad mener du så her? Du må meget gerne uddybe, så jeg er helt sikker på, at jeg forstår problemstillingen korrekt :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Eksempel: Jeg har lige solgt en vare pr. telefon. Jeg opretter sagen i projektstyring og varen afsendes samme dag. Nu kunne jeg egentlig fakturerer kunden med det samme men ønsker ikke at kunden modtager faktura før dagen efter hvor han også modtager varen.

Som det er nu skal jeg den følgende dag have fat i sagen igen for at fakturerer kunden.

Håber det giver mening, Vh Røes
Forslag af (170 points)
Hej Røes :)

Jeg beklager jeg først vender tilbage nu. En anden gang må du meget gerne kommentere mit svar i stedet for at svare dit eget. Det er nemlig sådan, at jeg ikke får en besked om du har svaret, hvis du svarer dit eget indlæg.

Men mange tak for at følge op. Jeg forstå godt din tanke med dette. Jeg vil dog sige, at vi ikke har haft en særlig stor efterspørgsel på dette, hvis vi skal sammenligne med andre sager. Derfor vil jeg i første omgang afvise at arbejde videre med dette og fokusere på de forslag en bredere mængde af kunder har efterspurgt.

Jeg sætter derfor forslaget som implementeres ikke. Jeg beklager den lange svar tid, men jeg håber alligevel du får en god dag :)