Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




At låse bilag

0
Hej,

kunne det være muligt at få implementeret en funktion der låser et bilag til en ordre.

Problemet er at når der er et bilag på en ordre og denne køres igennem lageret og bliver fuldt leveret forsvinder bilaget når ordren overføres til fakturering og får et faktura nummer frem for et ordre nummer.

Efter ordren er fuldt leveret er det ikke muligt blot at konvertere ordren til en faktura inde fra selve ordren da denne funktion forsvinder efter den har været igennem lager modulet.

Det giver en del rod og tager en masse tid at skulle ind i computeren og finde "gamle" ordre for at vedhæfte dem som bilag når det er tid til fakturering.
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Michelle og tak for dit forslag :)

Jeg kan godt se, hvad du mener. Jeg vil dog også sige, at dette ikke er forespørgsel jeg har hørt før og det derfor kan ende med at blive afvist på den baggrund. Jeg vil ikke afvise forslaget helt endnu.

Jeg vil nemlig høre, hvad ideen er bag at skulle sende et vedhæftet bilag med igen? Jeg tænker, at du sætter det på ordren allerede til at starte med fordi det skal sendes med på ordren. Ellers kunne du jo vente til fakturaen bliver dannet.

Når dine kunder allerede har modtaget ordren med vedhæftet bilag, hvorfor skal de så have det en til gang?

Jeg håber du er frisk på at forklare mig, hvordan det hele hænger sammen, så jeg er sikker på, at jeg forstår det fulde omgang af problemet :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)