Hej Doris : )
Jeg er enig i, at vi skal lave genvejstaster til at undgå brug af mus.
Derfor vil jeg gerne kigge på de ting du beskriver.
Jeg vil lige starte med at udfordre beskedsfeltet. Der har vi nemlig for ikke ret længe siden udviklet en funktion til at danne dynamiske felter, så man slet ikke behøver at skulle ned i dette felt. Det er dog ikke alle ting, som vi har felter til. Derfor vil jeg høre, hvad du ønsker at skrive i beskedsfeltet?
Du beskriver også en detalje med valuta, dato og fakturanummer. Her jeg enig i din argumentation og jeg vil også gerne tage denne med videre. Det er dog en lille ting, så dette vil ikke være den største prioritering, men jeg vil prøve at tage den med i samme omgang som gebyr, rabat og fragt. Den del med fragt kan jeg sagtens følge dig i. Det er lidt mærkeligt lavet.
Nu hvor vi har fat i vareleverandørfakturaen, så ryger den sidste med en genvej til overfør og tilknyt også med i puljen. Det er super gode inputs du kommer med her :)
Til sidst nævner du genveje i kassekladden, så er der ikke et knap, der rammer dette felt direkte. Du kan dog trykke på enter, så vil den aktivere 'gem og næste'. Hvis du vil fortsætte med at danne posteringer, så er det perfekt, da du slipper for at skulle oprette en ny postering fra starten. Omvendt hvis du er færdig, så trykker du bare på esc. bagefter, så lukker den ned. Det er måske et ekstra klik, men det er ret hurtigt at komme videre på den måde.
Jeg vil derfor i første omgang fokusere på, at kigge på de genveje du har præsenteret på vareleverandørfakturaen.
Det skal siges, at det ikke er forslag vi har hørt meget til og det derfor kan ende med at have en lav prioritering. En mulig løsning vil derfor afhænge af, hvad vores udviklere siger herinde. Jeg sætter forslaget som overvejes og tager en snak med de rette personer internt :)
Venlig hilsen/Best regards
Jesper Mieritz
Knowledge Manager, Planet WOW

e-conomic er et produkt fra
Visma e-conomic A/S
Langebrogade 1, 1411 København K
CVR-nummer: 29403473
Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
-
Hop herind og stem på de forslag du er enig i!