Hej Doris. Det er helt sikkert jer kunder, der skal fortælle, hvad der er værdiskabende, og det lytter vi til. Det er lige præcis på den baggrund jeg skriver som jeg gør. Mange af de du beskriver har jeg kun fra dig, eller meget få kunder. Det er derfor jeg tager den vurdering.
I forhold til lager, så har de mange af de ressourcer vi har brugt på lager gået på at lave batch fix af tidligere problemer med lagermodulet. Det kunne fejlvisninger eller lignende.
Helt konkret går det ud på, når du har sendt en bestilling, kan antallet på linjerne ikke længere ændres. Det fungerer på samme måde på salgsfakturaer og forhindrer fejl, der ville kunne opstå ved at redigere linjerne, efter bestillingen er sendt.
Det er nu rettet, så det ikke kan ske fremadrettet, men der er stadig en del af disse som vi løbende skal have rettet.
Ud over det, så er vi gang med at kigge på en løsning, hvor det bliver muligt at ophæve sendt status på en bestilling, så man korrekt kan få rettet sin bestillingen uden det giver fejl i systemet.
Vi har også været inde og rette på varekontokortet, så viser det nu kun ikonet med kommende efterreguleringer for posteringer, hvor det er relevant - dvs. hvor der er negativt lager, og programmet derfor ikke kender den faktiske kostpris.
Du kan nu lave også lave en mere detaljerede søgning i Sendt-menuerne under Indstillinger, Salg og Lager. Du kan fx begrænse søgningen til bestemte kunder eller leverandører, eller du kan vælge kun at få vist en bestemt type, fx tilbud eller rykkere.
Den sidste ting vi har været og lave på lageret er, hvis du vil afmelde Lager-modulet, beder vi dig nu først om at bogføre eller slette igangværende fakturaer og ordrer, som indeholder varer med lagerbevægelser. Det er for at sikre, at der ikke opstår fejl, hvis du senere tilmelder modulet igen.
Det kan virke som små ting, men det er meget krævende opgaver, som vil gavne flere kunder end eksempelvis muligheden for automatisk at danne en enkelt tekst på en betaling til banken.
Dette er blot de ting vi har lavet de sidste par måneder på lagermodulet.
Vi er ikke altid gode nok til at fortælle om de ting vi retter og det er vores fejl. Men vi har altså vedligeholdt og forbedret lagermodulet, så jeg er ikke enig i, at alle ting bliver afvist.
Jeg vil i fremtiden opfordre til at følge med her:
http://forum.e-conomic.dk/seneste-opdateringer - der kan du læse om alle de ting vi forbedre. Listen er pt. ikke opdateret til senere end december, men vi har prioriteret at være hurtigere og bedre til at få opdateret denne liste, så i fremtiden vil du kunne følge med der.
Hilsen Jesper :)