Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kalender

+1
Er det ikke muligt at få et kalender funktion som hjælper med at holde styr på ordren - her tænker jeg at når man f.eks. ligger en ordre ind i system til levering maj 2018 - vi skal have dem afskibet i marts fra fabrikken - så ville det være dejligt at system var med til at overvåge ordrene og giver besked.

 

Med venlig hilsen

 

André Pickardt
i Forslag » Andet af (170 points)

1 Svar

Hej André

Som udgangspunkt er jeg tilhænger af, at have en form for kalenderstyring i e-conomic. Jeg vil dog sige, at der er mange måder at bruge en kalender på, hvis man kigger på tværs af virksomheder, brancher og arbejdsgange.

Derfor vil jeg meget gerne prøve at indsamle lidt information til, hvordan vi kunne lave en evt. kalenderopsætning på den bedste måde. Hvordan skal det sættes op, så det vil virke for jer?

Her tænker jeg blandt på om der skal være en kobling direkte mellem ordre, faktura mm. til kalender, eller om det blot er en kalender, hvor der kan skrives noter i.

Hvis der skal laves kobling, hvordan skal det så laves, så det giver det bedste overblik? Og er der andre ting vi skal overveje?

Jeg håber det giver mening, ellers siger du bare til :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)