Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscanningsmodul, sortering af indsendte bilag

0
Når man skal overføre fra indsendte bilag (under indscanning i regnskabsfanen) til ubehandlede, kunne det være super smart, hvis man kunne sortere på navngivningen af filerne.

Hvordan sorterer den de indsendte bilag, som det er i dag?

I dette tilfælde importeres der bankposter og vi skal knytte bilag til de enkelte posteringer, sammen med et kontonummer.
i Forslag » Andet af (340 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Thilde :)

Som det er lige nu, så har sortering af bilagene ikke den højeste prioritet. Vi har hørt forslaget før, men der er forskellige ønsker til, hvad der skal kunne sorteres efter.

Jeg kan ikke love dig, hvordan det hele ender, men vi er opmærksomme på, at der er ønske om at kunne sortere herinde.

Bare for at være nysgerrig. Kan jeg lokke dig til at uddybe, hvorfor det giver mening at gøre det på navngivningen af filerne? Jeg er helt med på, at det giver mening at kunne sortere. Jeg kan bare ikke følgen tanken bag at gøre det via navnet på filen. Jeg håber du kan hjælpe mig med at forstå denne del.

I forhold til, hvordan de ligger i dag, så vil de ligge den rækkefølge de er kommet ind i inbox'en :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Tak for dit svar - Jeg er glad for at høre at der er flere der har efterspurgt sorteringen :)

I forhold til at kunne sortere på navngivningen -
Flere af vores små kunder ville kunne navngive filerne med en dato for hvornår bilaget var betalt og på den måde, kunne man få det til at ligge i orden efter betalingsdato på banken.
Derudover kunne jeg se en fordel i at sortere på teksten i kassekladden og ved at kunne sortere på navngivningen af bilaget ville man herefter hurtigere finde bilaget der passer til.

Hilsen Tilde
Hej Tilde :)

Super fint med en forklaring. Tak for det. Jeg vil gerne gå videre med, at vi skal kigge på sortering af, hvordan bilagene ligger. Om det ender med at blive på filnavnet kan jeg ikke garantere noget om, men jeg vil give det med videre. Jeg vil derfor sætte dit forslag som overvejes :)

I forhold til kassekladden, så kan du allerede her sortere på teksten. Du skal blot klikke på der, hvor der står 'tekst', så vil den sortere efter teksten :)
Hej Thilde :)

Jeg har nu fået snakket med vores ansvarlige på Smart Inbox. Forslaget omkring sortering er ikke blevet direkte afvist, men jeg må omvendt også sige, at det ikke er noget, som ligger først for.
Jeg kan derfor ikke sige noget om, hvornår vi vil kigge på dette. Du skal dog vide, at vi er opmærksomme på I ønsker dette og at dit indlæg tæller med i den samlede betragtning af, hvad vi vil kigge på.

Endnu en gang tak for at byde ind. Jeg skal opdatere dig, hvis der sker noget nyt i sagen :)