Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Spærre eller åbne ALLE perioder med et klik

0
Hej

Når jeg åbner et nyt regnskabsår - så vil jeg gerne "spærre" alle måneder (eller mindst de sidste 11 måneder) - så jeg kan afslutte det gamle år - uden at risikere at få bogført i nyt år ved et uheld.

Men - jeg skal klikke på alle 12 måneder en for en.

Tilsvarende når jeg skal åbne dem senere - så skal jeg igen klikke på alle måneder en for en.

Kan vi ikke få en "knap" på den side - som lukker for alle og en knap som åbner for alle måneder?

På forhånd tak.
i Forslag » Andet af (4.2k points)

1 Svar

Hej Leo :)

Jeg kan sagtens se, hvad du mener og det ville selvfølgelig være en lækker lille detalje at få med på listen.

Jeg vil omvendt også sige, at det er en meget lille forbedring, som jeg ud fra efterspørgslen vil antage, at en lille mængde af kunder vil efterspørge. Jeg vil for nu sige, at vi ikke arbejder videre med dette forslag. Jeg vil dog heller ikke lukke forslaget med, at vi aldrig vil kigge på det. Hvis jeg oplever større efterspørgsel efter dette, så vil jeg genoverveje sagen, men for nu vil jeg sætte status til 'implementeres-ikke'.

Du skal dog have tak for at foreslå det og jeg vil medgive, at det ville være en forbedring, som ikke bryder med et arbejdsflow, så det ville være brugbart :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)