Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




FI og Bank Connect

0
Hej.

I snakkede for noget tid siden om at det i løbet af 2017 ville være muligt at indlæse Fi jndbetalinger via Bank Connect. De udlæser jo allerede data - men man skal stadig hos jer indlæse det som en fil. Ved i noget om hvornår det kommer?
i Spørgsmål » Andet af (360 points)
lukket af 🔒

Hej Lars

På baggrund af den store efterspørgsel vi har haft på muligheden for at 'fange' FI-informationer i AutoBank, så har har vi nu udviklet på denne del. 

Det vil fungerer på den måde, at en FI-linjen vil blive taget ind som en regel, når der kigges efter forslag til indbetalingen. Der bliver kigget efter bogførte salgsfaktura og kundenumre. Hvis en af de to kan findes, så vil der udlignes herefter.

Jeg tror og håber på, at det er noget, der kan gøre jeres hverdag og arbejde med bankposteringer hurtigere og nemmere.

Rigtig god dag smiley 

1 Svar

Hej Lars :)

Der er stadig ikke blevet kigget konkret på dette.

Det er dog en sag, der ligger højt på min liste over ting jeg meget gerne ser i e-conomic.

Når jeg siger, der ikke er blevet kigget på det, så betyder det, at vores udviklere ikke konkret er gået i gang. Der er blevet kigget på det i forhold til den indledende fase omkring, at forslaget skal vendes internt og diskuteres. Denne del er overstået, og det giver rigtig god mening, at vi får lavet dette.

Som tingene er nu kan jeg ikke give dig et tidspunkt for dette, men jeg skal nok notere ned, at forslaget har været her igen og selvfølgelig nok komme med en opdatering. Jeg vil dog lukke dit indlæg med henvisning til dette. Det er udelukkende for at skabe et bedre overblik her vores forum. Forslaget er ikke lukket i den forstand. Blot flyttet :)

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)