Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




e-conomic log ind efter pause

+4
Mange nettjenester - såsom banker og e-conomic, logger brugeren af sikkerhedsmæssige årsager af, når man har været inaktiv i en nærmere bestemt periode. Fint nok.

Men fornylig har jeg bemærket, at hvis jeg vender tilbage til et åbent e-conomic vindue, der har været inaktiv i længere til, få jeg over til at arbejde videre - måske at oprette en ny postering, for så halvvejs under en indtastning at e-conomic logger mig af og beder mig om at logge på igen.

Det er fint med automatisk logge af - men kunne den ikke indrettes således, at når logge-af tidspunktet passeres (mens man ikke arbejder i e-conomic men har vinduet åben - måske i baggrund) at e-conomic selv går over til logge-ind igen vinduet, således at man ikke fejlagtigt tror at man bare kan arbejde videre, for så at blive forstyrret midt i en indtastning 30 sekunder efter?

Det vil (efter min mening) være nemmere for brugeren at arbejde med!

mvh/Adrian
lukket som en kopi af: Pop-up ved automatisk log ud
i Forslag » Andet af (2.3k points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej Adrian :)

Jeg er enig i, at det kan være irriterende når man bliver logget ud midt i en proces. Det sker også for mig, når jeg sidder i applikationen, så jeg kan sagtens følge, hvad du mener her.

Jeg fik tilbage i december en forespørgsel omkring samme problem.

Her gik forslaget på om vi kunne vise når du er logget ud med en pop up.

Selvom det ikke er helt samme forslag, så omhandler det samme problem. Om vi løser det med en pop up eller ved at vise direkte ud til forsiden er et eller andet sted det samme. Det er begge for at undgå, at man bliver logget ud i mens der fx oprettes en postering.

Derfor vil jeg lukke dit indlæg med henvisning til det andet. Hvordan det hele lander er ikke bestemt endnu. Det er stadig en sag vi er i gang med undersøge herinde fra :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)