Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Arkivfoldere

0
Jeg har en del underfoldere i mit e-conomic arkiv. Jeg bruger disse folder både til at arkivere fra tidligere regnskaber og for at sortere og arkivere dokumenter som min ekstern bogholder også skal have adgang til - såsom årsopgørelser m.v.

Når man som bruger går ind i Regnskab>indscanning>arkiv - så lander man automatisk i e-conomic's oversigt over ALT man har i arkivet - og her må man vente på e-conomic at danne sig et overblik over alle dokumenter i arkivet, før man kan få lov til at vælge netop den folder man gerne vil ind i. Det tager tid - hver gang.

Kunne man ikke indstille e-conomic således, at den åbner arkivet i den folder, man sidst anvendt - eller i en oversigt over folderne, (uden at alle dokumenter skal indlæses) - på den måde vil arkivfunktionen være meget smidigere at anvende?

mvh/Adrian
lukket
i Spørgsmål » Andet af (2.3k points)

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Adrian :)

Når du siger det tager tid, hvor lang tid vil du vurdere den bruger på at finde bilagene frem?

Jeg har testet lidt for at se omfanget af problemet. Jeg har lagt 300+ bilag ind i arkivet for at se, hvor lang tid, der går. Det går ikke mere end 5 sekunder før den har fundet alle bilag hos.

Hvis du har mange flere bilag end 300, så vil jeg ikke afvise, at den er lidt længere tid om det. Hvis dette er tilfældet, så vil jeg høre om du har prøvet den nyeste version af scanning vi har lagt ud?

Den er findes oppe i toppen af e-conomic. Den er placeret samme sted som søgefeltet, market, det orange tandhjul osv.

Hvis du går derind, så slipper du for at vælge alle kategorier. Der ligger de nemlig til venstre, så du kan trykke på de enkelte før du vælger alle.

Hvordan virker det hos dig? Du må meget gerne beskrive, hvis dette virker eller hvorfor det ikke gør :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
valgt som bedste svar af
Hej Jesper,

Tak for et hurtigt svar.

Ved den "gamle metode" (sidebar menuen) tager det mellem 20 og 30 sekunder at indlæse alt i arkivet når jeg åbner den. Jeg har ca. 450 bilag/dokumenter i arkivet (der findes ikke en sammentælling i den nye indbakkefunktion vel?)

Jeg havde ikke bemærket den nye indbakke på øverste menuen - men det fungere - som du selv skrive - upåklageligt - og ret hurtigt. Designet er meget bedre end før, og meget mere funktionelt. Det ser ud til, at e-conomic har alligevel kommet med de forbedringer til indbakken og arkivet, som jeg har efterlyst siden 2011 - Stort tak!

Efter min mening mangler den nye indbakke kun én funktion - muligheden til at flytte et bilag til "ubehandlet" - kunne den ikke lade sig gøre?

Men tak for hjælpen og for at du gjorde mig opmærksom på den nye indbakke!

mvh/Adrian
Spørgsmål af (2.3k points)
Hej Adrian :)

Super fedt du godt kan lige de forbedringer vi har lavet. Det er jeg glad for at høre.

I forhold til dit spørgsmål omkring sammentællingså er det sådan, at arkivet kan vise op til 99. bilag. Herefter vil den skrive 99+.
Jeg ved ikke om det var svar på dit spørgsmål, ellers må du meget gerne følge op.

I forhold til at flytte til ubehandlede, så er indbakken det, der svarer til ubehandlede, så hvis du flytter dem tilbage i indbakken vil det svare til, at de er ubehandlede. Du kan i den nye indbakke bruge 'drag and drop' funktionen, hvor man trækker bilag fra den ene mappe til den anden.

Hvordan vil det løse din udfordring? :)