forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

App debitorer

0
Hej. Her er et forslag til App'en debitorer.

Når man har kunder der betaler af flere omgange kan dette ikke ses i app'en.

F.eks.: Vi har sendt en faktura til en kunde på 100.000, kunden betaler 50.000 og skylder herefter 50.000, men på app'en står fortsat at kunden skylder 100.000, indtil det hele er indbetalt.

Forslaget lyder på at man kan se hvad kunden reelt skylder.
spurgt 11 Jan i Forslag » e-conomic generelt af Camillasvop (140 points)
lukket 25 Jan af Jesper Mieritz

1 Svar

Hej Camilla :)

Jeg er enig i, at dette kunne være bedre. Vi har et forslag her på vores forum omkring samme problem. Det kan du se her.

Den gang gik jeg i gang med at undersøge, hvad vi kunne gøre, men jeg kan se, at jeg ikke har fået svar fra udviklere, så jeg vil prøve at sætte skub i sagen igen. Jeg vil lukke dette indlæg med henvisning til det andet for at skabe et bedre overblik her på vores forum.  Det betyder ikke sagen er lukket, men at jeg blot samler flere forslag under et, så vi bedre kan se efterspørgslen :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 25 Jan Forslag af Jesper Mieritz (60,580 points)
i gang× 3
løst× 105
besvaret× 258
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.