Hej igen og tak for den uddybende forklaring.
Jeg forstår godt tanken bag at kunne have et felt til dette.
Når vi skal vurdere nye forslag, så kigger vi altid på, hvor mange brugere det vil gavne og hvor meget værdi det vil skabe.
Her vil jeg sige, at det er en relativ lille mængde af vores brugere, som bruger lagermodulet og har behov for at levere på forskellige datoer. Det skal dog siges, at behovet findes og det er mere efterspurgt end andre funktioner jeg har set på vores forum. Så det vil ikke her have den laveste prioritering.
Der hvor jeg vil sige, at dette forslag vil miste prioritering er ved værdien af det.
Hvis der oprettes et felt til at taste dette, så kunne man taste det i varens tekst og på den måde vil det også fremgå af selve varelinje.
Et ekstra felt ville nok være mere overskueligt og give en mere intuitiv arbejdsgang, men dette kan allerede nu godt lade sig gøre.
Jeg vil derfor afvise at danne et ekstra felt til dette. Ikke fordi det er dårligt forslag. Jeg erkender, at det ville være lækkert med et ekstra felt. Vi har bare andre og mere værdiskabende forslag liggende til udvikling, som vil gavne flere kunder.
Du skal dog have tak for at dele dine tanker her på vores forum :)