forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kassekladde, sletning af poster

0
Jeg har et meget stort ønske om, at man kan markere en hel række af posteringer i kassekladden, og slette dem på én gang. Det er ikke så sjældent, at jeg får overført posteringer fra bankafstemningen, til den forkerte kassekladde, og så er det meget tidskrævende at skulle trykke på slet for hver enkelt post, hvis man ikke skal slette alle.

Mange hilsner
Susanne Røssell

Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd

spurgt 11 Maj, 2010 i Forslag » e-conomic generelt af SusanneK (15,800 points)
status opdateret 6 Dec, 2012 af Lasse Bager

2 Svar

Bedste svar
Hej Susanne, der kommer ny funktionalitet i den nye kassekladde, og jeg mener at det du efterspørger her vil blive en del at standard funktionaliteten.

mvh

Michael Jepsen
e-conomic

Michael Jepsen

Online regnskabsprogram

besvaret 17 Maj, 2010 Forslag af Michael Jepsen (1,240 points)
valgt som bedste svar 6 Dec, 2012 af Lasse Bager
Hej,

Jeg kan hermed bekræfte at denne funktionalitet er nu blevet mulig(for dem der tester den nye kassekladde), der vil man på en lang række søgekriterier, du kan søge på alle de ting du indtaster, og derefter slette linjerne.

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 10 Jan, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
overvejes× 119
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”