Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Persondataforordring - Håndtering at kunde accept

0
Hej,

 

For at kunne håndtere den nye persondataforordring der træder i kræft til maj, har vi et ønske om at kunne vedhæfte et bilag på kunderne - så vi fx kan indhente accept pr mail og derefter vedhæfte på kunden.

 

Hvis vi skal have et overblik over hvilke kunder der har/ eller mangler accept må vi kunne holde det samlet i e-conomic og ligelede da det er et krav at kunder der ikke er aktive slettes fra vores systemer.

Hilsen

Mette

AE Maskiner
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Mette og tak for dit forslag :)

Vi har førhen snakket om at gøre dette, hvor det blev vurderet, at vi ikke ville arbejde videre med dette.

Dengang vi snakkede om det var de regler ikke med i snakken og man kan derfor sige at argumentation for at gøre dette er anderledes efter nye regler på området bliver gældende. Jeg vil dog sige, at det på nuværende tidspunkt slet ikke er prioriteret at kigge på at udbygge i denne retning. I fremtiden har der været snak om at kigge på noter og i højere grad kunne bruge e-conomic til at opbevare informationer omkring kunder, men det bliver ikke i en overskuelig fremtid, så det er ikke noget du skal gå og vente på.

Du kan dog godt via vores indscanningsmodul oprette arkiver, hvor du kan opbevare bilag på dine kunder. Du kan så i overskriften på bilaget skrive kundens navn, nummer eller hvad du skal bruge for at finde dem. Så søger du via ctrl. + f på kunden og på den måde har du det liggende.

Det vil jeg umiddelbart vurdere er ret god løsning. Du må selvfølgelig sige til, hvis du ikke kan se, hvordan det kan lade sig gøre, så vil jeg forsøge at uddybe min forklaring :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)