forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mulighed for at tilknytte intern kommentar til faktura m.m.

+1
Det ville være super anvendeligt hvis man kunne tilknytte en intern kommentar eller note til fakturaer (også gerne ordre).

Der kan være rigtigt mange situationer hvor man f. eks.  aftaler et eller andet med kunden vedrørende en specifik faktura eller ordre.

Der kan også opstå situationer hvor der f. eks.  er relevant information til en allerede bogført faktura som det ville være fedt at kunne tilknytte - f. eks. "har d. d.  talt med kunde. Han lover at betale ASAP" osv.
spurgt 7 Jan, 2018 i Forslag » e-conomic generelt af Helge Abrahamson (2,880 points)

1 Svar

Hej Helge :)

Hele tankegangen omkring noter har vi haft oppe at vende før. Hvis man kigger på det helt store billede, så er der et ønske herinde fra omkring at lave store ændringer på dette område. Det ville ikke blot blive en ekstra note på faktura, men hele den måde noter i e-conomic er sat op og mulighederne med dem. Vi er dog langt fra den ændring, da den ikke er kommet videre end snak og gode ideer.

Derfor må jeg også sige, at vi ikke kigger på at lave mindre ændringer af noter, da de kan blive erstattet af en større sag. Jeg vil dog tilføje dette til sagen omkring noter.

Derfor vil jeg afvise at kigge på noter for nu, men jeg håber, at vi fremtiden vil kunne præsentere en helt ny 'udgave' af noter i e-conomic :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 22 Jan, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (86,290 points)
Hej Jesper,


Super spændende... lyder rigtigt godt - så må vi jo bare håbe at der ikke går aaaaalt for lang tid...;-)
Jeg må nok forventningsafstemme lidt og sige, at der nok går lang tid. Hvis vi er heldige, så er det noget der bliver kigget på tidligst i 2019.
Nå men en gang i 2019 (måske), det er da ellers rimeligt hurtig... ;-)
Haha, alt er jo relativt, så på den bane køber jeg ind på 'rimelig hurtigt' ;-)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”