Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilføj bilag

+1
Hejsa

Når man bruger funktionen søg bilag - så ville det være fantastisk, hvis man herinde kunne vedhæfte et bilag fra ubehandlede og ikke kun fra computer.

Med venlig hilsen
Bente Rosenberg
i Forslag » Bilagshåndtering af (150 points)

1 Svar

Hej Bente :)

Bare lige for at være helt sikker. Er det på en salgsfaktura du efterspørger dette? Hvis ikke, kan jeg så lokke dig til at beskrive det?

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Når jeg går ind i søgning og lister - posteringer (find bilag) - så søger jeg ex. på et beløb, som er hævet i banken, men jeg får først bilag meget senere, fra den person, der har brugt ex. vores dankort.
Når jeg får dette bilag, fra min medarbejder, ligger det sig ind i ubehandlede.
Det er, når jeg så søger, dette bilag (nummeret) frem via find bilag - at jeg rigtig gerne vil knytte denne postering til det bilag der ligger i ubehandlede. Jeg kan p.t. kun vælge bilag fra min computer.
Giver det mere mening nu????
Jeg er helt med nu. Tak for forklaringen :)

Det kan være du allerede ved dette, men hvis du går direkte ind i ubehandlede, så kan du føre det på posteringen denne vej rundt.

Hvis du gør det via inbox'en som er den nye udgave af indscanning. Du kan bilagsnummeret og vælge regnskabsår. Herefter vil det lande direkte på bilaget. Du kan endda søge på dato direkte derinde og sortere alle bilag væk, som allerede har vedhæftet bilag. Det kan være en god måde at gøre det på, hvis du er i tvivl om bilagsnummeret.

Hvis du er i tvivl om, hvordan du gør dette, så må du endelige spørge ind :)