Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ret af kreditor info - når du står i kladde

0
Hej hos e-conomic,

Er det muligt at få en funktion, hvor du kan rette en leverandør når du står i bogføringskladden (eller i lagermodul)?

Jeg tænker, når du skal vælge en leverandør, så kan du trykke på "rulle-menuen", så fremkommer alle leverandører - ude til højre er et ikon, hvor man kan se alle posteringer der er ført på leverandøren. Kunne man her også have et ikon, hvor man kan redigere leverandøren? På den måde bliver det væsentligt nemmere at rette fx nyt kontonummer, eller betalingsbetingelser...

På forhånd tak for hjælpen :)

Mvh. Mia
i Forslag » Andet af (280 points)

2 Svar

Hej Mia og tak for dit forslag :)

Jeg forstår godt, hvad du gerne vil og tanken er egentligt meget god.

Først og fremmest vil jeg gøre dit opmærksom på, at du godt kan skifte oplysningerne direkte på selve posteringen, men det slår ikke gennem på stamoplysningerne på leverandøren, så det skal gøre bagefter. Det var blot en lille detalje og det kan være du allerede vidste dette, men så er det på plads.

I forhold til din konkrete problemstilling, så er det ikke noget jeg som udgangspunkt vil gå videre med. Ikke fordi det er en dårlig ide. Det er det slet ikke. Det giver ganske god mening. Vi har bare ikke haft ret stor efterspørgsel efter dette og derfor vil jeg prioritere forslag, som flere har ønsket. Jeg gemmer dog ideen til fremtiden. Hvis jeg så kan en stigende efterspørgsel, så vil jeg tage en revurdering af sagen.

Du skal dog have tak for komme med inputs til vores program :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
JEG synes det er et aldeles glimrende forslag for os der sidder og arbejder ude i den virkelige verden. Selvfølgelig kan man rette det i stamdata bagefter, men det forstyrrer ens arbejdsflow ret væsentligt. Ofte har jeg tænkt på at skrive til forum omkring dette, men har følt mig sikker på at jeg ville få et svar som her blev givet, og af netop den grund deltager jeg stort set aldrig i forum - følger blot lidt med på sidelinjen.

Jeg hæfter mig ved at Jesper skriver "Vi har bare ikke haft ret stor efterspørgsel efter dette....". Og hvad er det lige der giver Jesper denne viden? Er det et velbesøgt og aktivt forum? Nej her sker nada fordi ingen vel gider at bidrage af samme grund som jeg ikke gider det. Har e-conomic nogen form for kontakt med brugerne der giver dem en viden om hvad der rører sig derude? Nej, det kan jeg simpelthen ikke forstille mig skulle være tilfældet.

Næh, der sidder nogle tilfældige e-conomic ansatte som næppe nogen siden selv har arbejdet med bogføring ude i virkeligheden og agerer smagsdommere efter nogle kriterier som er ukendte for andre end dem selv.

Det kunne jo være at I skulle prøve at få skabt en lidt mere professionel håndtering af ændringsønsker til gavn for jeres ressourceforbrug og kundetilfredsheden med produktet.
Forslag af (1.8k points)