Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hvorfor kan man ikke længere ændre i indkøbsordre antal????

0
Kan se at der lige pludselig er ændret i systemet således, at man ikke længere kan ændre i indkøbsordre antal hvilket er et STORT problem. Dette betyder at vi ikke kan få modtaget antal tilrettet til faktisk modtaget, men mindre at vi laver en lager regulering..... det skal vi helst ikke ud i.

Det bevirker derfor også at vores lagerbeholdning ikke længere stemmer - hvilket er et kæmpe problem.

Ligeledes så bevirker det også at vi kan få vores bogføring til at stemme.

Vi håber/forventer virkelig at dette ændret tilbage.
i Spørgsmål » Andet af (120 points)
lukket af 🔒
Hej :)

I forhold til at kunne rette i en sendt bestilling, så vil jeg gøre dig opmærksom på, at du nu kan ophæve sendt-status på bestillinger, der endnu ikke er modtaget.

Det vil gøre, at du kan ophæve sendt-status, rette i de ting du finder nødvendige og så registrere den som sendt igen. Jeg håber det er noget du finder brugbart.

Rigtig god dag :)

1 Svar

Hej og tak for dit spørgsmål :)

Grunden til dette er blevet ændret er, at det gav en masse fejl andre steder i programmet fordi man kunne rette i bestillinger. Det har faktisk aldrig været tiltænkt at man kunne rette i en bestilling efter den var sendt, da det man bestiller, er det man bestiller. Om man så modtager et andet antal kan jo sagtens ske, men så vil man typisk rette det i modtagelsen.

Det er også her jeg må være ærlig at sige, at jeg ikke helt forstår udfordringen. Uanset, hvad du har bestilt, så kan du helt selv bestemme, hvor mange du vil modtage. Modtager du flere, så registrerer du bare det og efterfølgende bogfører du det korrekte antal.

Hvis du modtager færre, så gør du egentligt det samme, men bestilling og ordre vil stadig hænge, da man mangler en lille del af bestillingen, hvis denne bestilling aldrig kommer, så går du bare op og sletter bestillingen og problemet er nu løst igen.

Det kan være jeg overset noget, men på denne måde, så vil jeg vurdere at problemet er løst.

Du må meget gerne uddybe, hvor i processen det går galt i forhold til din arbejdsgang, eller hvis det ikke giver mening :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)