Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Abonnementer

+1
Hej e-conomic,

Det ville være VIRKELIG belejligt hvis I har mulighed for også at oprette abonnementer til 6 år.

Alternativt også til løbeperioder efter skræddersyet behov.

Er det noget I har på tegnebrættet og/eller noget I kan tilføje indenfor kort tid?

Mvh. Piphans
i Forslag » Andet af (130 points)
status opdateret af 🔒
hej.

Ærgeligt de ikke implementere denne, da jeg også har brug for at kunne lave abonnementer som ikke ligger i systemet.

1 Svar

Hej Piphans og tak for dit engagement i e-conomic.

Til at starte med vil jeg sige, at det ikke er på tegnebrættet på nuværende tidspunkt. Det betyder dog ikke, at der ikke kan lade sig gøre. Det ikke noget vi har haft efterspørgsel på før og derfor kan andre forslag få højere prioritering.

Jeg vil dog alligevel prøve at tage den med videre til vores udviklere og høre, hvad dette vil kræve.

Jeg vil sætte forslaget som overvejes for nu. Jeg skal nok opdatere forslaget når jeg ved mere :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hejsa,

Tak for info.

Vi håber, at det er noget I vil tage affære på - det vil hjælpe afsindigt meget!

Og så er det jo blot en lille opdatering (kunne jeg forestille mig) :-)

- Piphans
Hej igen Piphans :)
Jeg har snakket med vores udviklere så sent som i går. Her var dit forslag oppe at vende.
Der er ingen tvivl om, at den bedste løsning vil være at kunne definere disse selv.
Det er dog en smal mængde af brugere som vil få gavn af dette.
Derfor blev dit forslag afvist på baggrund af, at vi har flere forslag liggende og mange på vej, som vil ramme en bredere mængde af kunder.
Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt for dig, men der vil ikke blive ændret på dette. Hvis vi i fremtiden oplever større behov for dette, så vil jeg tage en ny vurdering af sagen :)

Du skal dog have tak for at dele dine tanker med os. Det er altid første skridt mod en forbedring.

Rigtig god dag :)