Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Visning af momsbeløbet på kontokort

0
I forbindelse med forskellige momsberegninger til vores regnskab, ville det være en stor hjælp hvis der på kontokortet på posteringsniveau kunne vises det momsbeløb (ikke kun momskoden), som er beregnet af posteringen.
i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Tine smiley

Mange tak for du vil dele dine tanker med os herinde på vores forum.

Det er selvfølgelig mange forskellige måder at arbejde på, men jeg må indrømme, at jeg ikke er helt med på, hvad tanken bag denne arbejdsgang er.

Jeg forstår godt, hvad du vil. Jeg er bare i tvivl om, hvorfor du gør det.

Det kan måske virke ligegyldigt for dig om jeg forstår, hvorfor i arbejder på denne måde, men det er ret vigtigt når jeg skal arbejde videre med det internt og kigge på løsninger. Kan jeg lokke dig til, hvorfor i tjekker momsen på denne måde?

Jeg tænker her i forhold til momsafstemning, momsopgørelse om momskonti, som var jeg personligt ville starte med at kigge på min moms.

Som sagt kan man arbejde på mange forskellige måder, og derfor håber jeg du har lyst til at gøre mig lidt klogere på, hvorfor du ønsker denne funktionalitet.

Lige til sidst vil jeg gøre dig opmærksom på, at du altid kan klikke på de enkelte posteringer og se beløbet som er lagt ned på dine momskonti, hvis du ikke vidste at dette var muligt :)

Jeg ser frem til at høre fra dig.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)