forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

"trash can" funktion i smart inbox

0
Det ville være dejligt med en drag n' drop "trash can" frem for den nuværende måde at slette dokumenter i smart inbox (bl.a. fordi man ikke har nogen fortrydelse).

Og jo,  man kan selvfølgeligt bare lave en kategori der hedder "trash", men så mangler man bare en hurtig måde at tømme/slette...
spurgt 21 Dec, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Helge Abrahamson (2,080 points)

1 Svar

Hej Helge :)

I forhold til en decideret papirkurv, så er det ikke noget i vil arbejde videre med. Du kommer dog selv med en rigtig god løsning på problemet i forhold til at oprette en kategori til disse bilag.

Du siger du så mangler en hurtig måde at slette/tømme dine bilag på. Der har jeg en god måde du kan gøre det på, eller det synes jeg i hvert fald selv wink

Jeg har lavet en lille video, der viser det her.

Jeg bruger ctrl. + a til at markere alle, eller kan du holde shift nede og bruge piletasterne til at trykke ned.

Du kan også holde shift nede og bruge musen til at klikke på et interval.

Hvordan vil det virke for dig i forhold til en nem måde at tømme din 'trash can'? Hvis det hele skal slettes, så er ctrl. + a funktion ret hurtig :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 8 Jan Forslag af Jesper Mieritz (60,580 points)
i gang× 3
løst× 105
besvaret× 258
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.