Mange tak for opfølgningen.
Jeg har et forslag til en løsning i forhold til dette.
Det er sådan, at man kan oprette kategorier og lægge sine bilag ned i. Her kunne i have kategorier der hedder: "sag 1, sag 2, sag 3, sag 4" osv.
Så kan du hurtig trække bilagene ned i de rigtige kategorier.
Når så din bogholder logger på, så kan du nemt og hurtigt lige tage en kategori af gangen og bogføre posteringerne ind på det rigtige projekt med tilhørerende bilag.
Hvordan vil den løsning virke for dig?
Jeg spørger lidt ind til denne løsning, da vi har en del forbedringsforslag på Inbox, som vi er i gang med at kigge på og med dette forslag vil jeg være ærlig at sige, at det lander et stykke nede i bunken, hvis vores udviklere vil acceptere det.
Det leder mig videre til dit næste punkt omkring godkendelse. Det er nemlig en af de ting vi har på listen over forbedringer.
Som tingene er nu, så er det noget vi vil kigge på i Q3 i år. Så den del vil jeg sige, at du godt kan se frem til.
Hvordan det hele lander er ikke bestemt endnu, men vi har accepteret, at et godkendelsesflow er noget vi gerne vil kigge på og det er som sagt planlagt til Q3 :)
Jeg håber det hele giver mening, ellers siger du bare til.