forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bilag på sager

+1
Jeg har projektmodulet, og for at få alle bilag som underentreprenørfakturaer og leverandørfakturaer på sagerne. I dag skal jeg skrive sagsnavnet i note feltet, så min bogholder kan bogføre den.

Jeg ville dog gerne ønske at der blev installeret en dropdown menu med sagerne i, for så kan man nemt vælge de sager de skal ind på.

Lige nu kører det ikke rigtigt, for vi har fravalgt projektmodulet i det ene firma, for det er nemmere at lave sagsstyring i Excel.

Tænk på os selvstændige der ikke orker bogføring. Vi skal bruge vores tid på det vi er gode til, og de systemer vi skal bruge skal  understøtte dette. Sammenspillet mellem bogholderen og den selvstændige skal fungere så godt som muligt, uden for meget bøvl.
spurgt 19 Dec, 2017 i Forslag » Projektstyring af Mig (160 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

For at være helt sikker på, hvordan det skal fungere for dig, så vil jeg lige starte med at spørge lidt ind.

Når du siger ud gerne vil knytte et bilag til en sag, hvordan skal det så lægges ind på sagen?

Du nævner en dropdown. Hvor skal den være og hvordan skal den fungere?

Grunden til jeg spørger lidt ind er, at et bilag normalt ligger i en inbox indtil det behandles. Efter det er behandlet, så skal det bogføres på en postering.

For mig lyder det som om du gerne vil have et mellem step fra det kommer ind i inbox til det skal bogføres. Hvis jeg helt har misforstået dig, så må du endelig rette mig, så jeg er er sikker på vi forstår hinanden korrekt :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 4 Jan, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (83,110 points)
Ja tak. Jeg har lige sendt en privat besked til dig
Det er perfekt. Jeg sætter tid af til at ringe på torsdag. Mange tak :)
Jeg kunne forestille mig at det handler om indscanning via telefonen (app'en udgifter).
Det er i hvert fald ofte her, vi støder på udfordringen. :-)
Vh HelleA
Hej Helle og tak for at byde ind.

Hvordan fungerer det anderledes for jer i appen i forhold til fx. at maile dem ind?
Hos os har vi internt aftalt at alle, der bestiller varer skal skrive rekv.nr. på. Denne kommer automatisk fra leverandøren på fakturaen.
Men når der tages et billede af et bilag til en sag (f.eks. et køb i en butik, hvor medarbejderen har lagt ud) så skal medarbejderen selv huske at skrive det i feltet, som allerede er udfyldt med vores "navn".
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”