Hej og tak for dit forslag :)
Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at det er er irriterende, at man ikke kan importere varegrupper. Nu kan kan man så mange steder i e-conomic, så det ville selvfølgelig også give mening at kunne med varegruppen.
Jeg vil høre hvor du får disse varegrupper fra? Du skriver det er i forbindelse med oprettelse af en ny e-conomic og der vil jeg gøre dig opmærksom på, at du ved opstart af e-conomic kan kopiere din opsætning fra en anden aftalen.
Så hvis du har en anden aftale, hvor opsætningen er sat efter, hvordan du ønsker den, så kan du kopiere det hele over på en gang. Det er måske endnu smartere end at skulle eksportere og importere.
Ud over det, så nævner du, at de kan komme fra et kasseapparat. Hvis det er sådan, at du har en integration til e-conomic, så kan man godt importere dem via API. Det er lidt anden måde man gør det på og det er ret teknisk, så man har typisk en, der er er stærk inde for det felt til at hjælpe dig.
Er der nogle af de løsninger som du kan bruge?
I forhold til at bygge en direkte i varegrupper, så er det ikke noget vi vil kigge nærmere på her og nu. Det skyldes at efterspørgslen efter dette er ret lille i forhold til andre forslag og vi derfor vil lægge ressourcer i andre forslag :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz