Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Import med kvantum

0
Når man importere data/posteringer fra et andet økonomisystem, er det ikke muligt at få kvantum med i importen.

Vi har mange landbrugskunder, som benytter sig af antal på dyr, foder, brændstof, el mm. Derfor er det en vigtig parameter for os, at vi kan indlæse disse antal med posterne.
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Carina :)

For at være helt sikker på, hvad du mener med kvantum, så forklarer jeg lige, hvordan jeg forstår din forespørgsel herunder:

I har en masse salgs- og/eller indkøbsstatistik på jeres kunder. Denne vil i gerne have over i e-conomic, så i fortsat kan se dette. Er det rigtigt forstået?

Hvis jeg har forstået det rigtigt, så er det sådan, at man ikke kan importere dem på almindeligvis. Dette er dog muligt via vores API, men det kan hurtigt blive lidt teknisk og man skal vide, hvad man skal gøre. Samtidigt skal i være meget opmærksom på den finansielle påvirkning af dette.

Hvis i gerne vil have dem ind via API og i selv er helt skarpe på den del, eller kender en der er, så er i meget velkommende til at skrive på API@e-conomic.com. Der sidder vores eksperter klar til at hjælpe. Som sagt er det lidt teknisk, så i skal vide noget om det før det giver mening at skrive til dem.

Hvis i ikke ved, hvordan man arbejder via API, så kan jeg godt finde en partner udenfor e-conomic, som kan hjælpe med dette :)

Jeg håber det kan hjælpe dig den rigtige retning. Hvis du har spørgsmål, så skyder du bare løs :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)