Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Video i brødtekst

0
Her i en tid hvor vi gerne vil gøre det så personlig som muligt. Kunne i så ikke overveje at lave en mulighed for at indsætte en lille video i en brødtekst?

Generelt kunne det være lækkert at i arbejdede mere med hele brødtekst området. Kan se der er mange forskellige ønsker, som mulighed for at vælge gemte tekster ol.

 

/Henrik - Viborg Havemaskiner

Hilsen Plæneklipper-Psykolog Henrik Bøgebjerg Tlf.: 86613600 Mail: henrik@viborghavemaskiner.dk
i Forslag » Andet af (660 points)

3 Svar

Hej Henrik,

Vi hjælper flere e-conomic kunder med egne tekster inkl. billeder, video etc. Samtidig kan du sende dine tilbud, ordre og fakturaer fra egen e-mail adresse med vores app.

Du kan finde Ant Text app i det helt nye e-conomic Market. Se beskrivelsen i denne LinkedIn post

Mvh Antonio


Venligste hilsner Insight Office Antonio "Outlook and Templateman" Bibovski +45 2113 0603
Forslag af (1.0k points)
Tak Antonio, jeg er dog ikke interesseret i at betale for en løsning, og vil ej heller ud af e-Economic for at lave dette.
Helt ok Henrik. Jeg syntes du skulle have tilbudet som alle andre. :-)
Hej Henrik :)

Jeg har testet lidt for at finde en måde at gøre det på. Som udgangspunkt vil jeg sige, at jeg ikke har kunne få det til at virke, men må også indrømme, at dette ikke er min spidskompetence. Dem der er rigtig gode til det her er så heldige at have fri her mellem jul og nytår. Derfor må jeg være dig svar skyldig indtil videre.

Jeg vil hellere vente og lige vende den med mine kollegaer for at være sikker på, at jeg giver dig det bedste svar. Det håber jeg er okay :)

Jeg vender tilbage i 2018. Rigtig godt nytår :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen Henrik :)

Jeg har nu fået snakket med en af vores eksperter og dette er desværre ikke muligt. Den tekniske del af, hvorfor du ikke kunne gøre det var lidt kringlet, så den vil jeg i første omgang spare dig for. Det korte og det lange er, at video ikke vil komme til at køre i brødteksten.

Det vil kun være billeder, der kan komme. Hvis det kunne være interessant for dig, så kan du se mere omkring den del her.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)