Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




kopi af tilbud/ordre/fakt med nye kundeoplysninger

+1
kopi af tilbud/ordre/fakt med nye kundeoplysninger:

når vi vil lave en kopi bliver der brugt de gl. kundeoplysninger, vi skal være obs på at fjerne og indsætte kundenr igen på kopien..

vi ønsker at det aut. bliver de nye oplysninger, der bliver brugt.
i Forslag » Andet af (400 points)

2 Svar

Hej Anne-Mette :)

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have de nye kundeoplysninger med. Det giver rigtig god mening. Derfor vil jeg gerne prøve at tage dit forslag med videre til vores udviklere. Det betyder, at jeg tager dit forslag med til et møde, hvor jeg præsenterer det for udviklerne og de så kommer med et svar tilbage til mig.

Indtil videre vil jeg sætte forslag som overvejes :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Anne-Mette :)

Jeg har nu fået vendt dette med vores udviklere.

Jeg kan godt forstå, at der kan være ting på en faktura man ønsker at få opdateret. Dette gælder dog nødvendigvis ikke alle ting. Det kan være ændringer i salgs- eller kostpriser.

Det er dog sådan, at en kopi er en kopi i ordets reneste forstand. De skal være ens.

Jeg vil medgive dig, at man oftes ønsker at få opdateret kunde oplysningerne, men vi undersøgte sagen lidt og der er kunder, som ikke ønsker at dette skal opdateres. Derfor vil denne 'forbedring' ødelægge arbejdsgange for andre brugere og det er vi selvfølgelig ikke interesseret i at gøre.

Dit forslag vil derfor ikke blive implementeret.

Du kan altid genvælge kunden på fakturaen, så vil oplysninger blive opdateret. Jeg håber du kan bruge den løsning til at komme rundt om det

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)