Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ny rapport

0
Jeg mangler meget en rapport som er en mellemting mellem Balance og Nøgletal. Med andre ord en rapport som viser ALLE brugte konti i en 12 måneders periode.
det vil give et fint overblik bl.a. ved den årlige budgettering. Som det er nu skal jeg printe 12 ballancer ud for at kunne lave et ordentligt budget ned på kontonumre.

Jeg håber meget at i vil overveje en sådan rapport, som jeg tror mange vil være glade for.

med venlig hilsen
Eigil Johansen
i Forslag » Andet af (200 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Hej Eigil

Hvis jeg forstår dig ret, så får du allerede idag en rapport med alle de konti, der har været brugt i en given periode, hvis du laver Saldobalance og medtager hele perioden i datofelterne, og fjerner hak i Vis konti med 0-saldo. Ellers forstår jeg ikke hvad du mener.

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
Forslag af (15.8k points)
Kære Susanne K,

Jeg tror at det jeg søger er det samme som du selv søger i Månedsopdelt saldobalance. Det er rigtigt som du skriver til mit indlæg, at jeg kan se det på den måde du foreskriver. Men det er kun for hele året totalt.
Jeg tror at vi eftersøger det samme...
har jeg ret+

Mange hilsener
Eigil
galleriV58
Forslag af (200 points)
Hej Eigil

Jamen så kan vi kun være helt enige  

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
Forslag af (15.8k points)