forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

En af vores kunder nægter at betale fakturaen, der blev sendt fra systemet

0

Jeg har en sag/forslag til evt. second line support, eller til udvikler eller IT ingeniører.

En af vores kunder ID=159 Ordrup Gymnasium nægter at betale fakturaen, der blev sendt fra j""eres system d. 03.02.16 10:49:25. Kunden sagte også at han har heller ikke modtaget denne besked på denne email-adresse (cm@ordrup-gym.dk)

Indhold: Faktura 800
Status: Leveret
Modtager: cm@ordrup-gym.dk
Kunde: Ordrup Gymnasium
Emne: Fakturanr. 800 – 03.02.16

E-conomic System viser at E-mail blev leveret og vi har kvittering:

"Modtagerens e-mailserver har bekræftet modtagelse med følgende besked:

250 Ok: queued as C307522D6084"

spørgsmål / forslag:

Kan vi få denne message - "queued as C307522D6084" fra 03.02.16 10:49:25 i alle mulig elektroniks formater, gerne *.eml, *.txt, *.xml eller som "hard copy", der kan vi bruge som beviser om levering på cm@ordrup-gym.dk.

Jeg tror at det er interessant sagen eller kundehistorie til E-conomic team. Hvordan kan man få beviser (bekræftelse) til denne slags fors majeure situationer.  Jeg kan godt forstå at message med denne ID "250 Ok: queued as C307522D6084" fra 03.02.16  ligger i et eller anden slags eventlog under system eller skal ligge i hvert faldt.

P.S.

Print Screen har jeg lavet - mange tak til første support linjen ...

men jeg prøver at finder nogen ekstra beviser, pga. print screen kan være falske. print screen kan være falske

Vh Alexei

 

 

 

spurgt 7 Dec, 2017 i Forslag » Import og eksport af data af savecost (160 points)

2 Svar

Hej Alexei :)

Til at starte med, så vil jeg sige, at det ikke er muligt at få hevet oplysninger ud omkring alle mulige elektroniks formater, som *.eml, *.txt, *.xml eller som "hard copy" ud fra "queued as C307522D6084".

Dette skyldes, at "queued as C307522D6084" er en besked vi får fra din modtagers mailudbyder omkring, at de har modtaget mailen. Hvis din kunde kontakter deres mailudbyder med dette nummer, så vil de formentlig kunne få bekræftet, hvilken mail det drejer sig om.

I og med vi får denne besked retur fra din kundes mailudbyder, så sætter vi status som leveret.

Mailen kan ende i spam eller lignende, så husk at din kunde meget gerne må tjekke der. Din mail er dog leveret hos kunden mailudbyder, hvis der står leveret.

Jeg håber det giver mening for dig og du finder en løsning på dette problem.

Glædelig jul :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 22 Dec, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (85,410 points)
Kære Jesper,

Tak for svaret, evt. det kan hjælpe.

Glædelig jul og et godt nytår! (-:
besvaret 22 Dec, 2017 Forslag af savecost (160 points)
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”