Jeg har en sag/forslag til evt. second line support, eller til udvikler eller IT ingeniører.
En af vores kunder ID=159 Ordrup Gymnasium nægter at betale fakturaen, der blev sendt fra j""eres system d. 03.02.16 10:49:25. Kunden sagte også at han har heller ikke modtaget denne besked på denne email-adresse (cm@ordrup-gym.dk)
Indhold: Faktura 800
Status: Leveret
Modtager: cm@ordrup-gym.dk
Kunde: Ordrup Gymnasium
Emne: Fakturanr. 800 – 03.02.16
E-conomic System viser at E-mail blev leveret og vi har kvittering:
"Modtagerens e-mailserver har bekræftet modtagelse med følgende besked:
250 Ok: queued as C307522D6084"
spørgsmål / forslag:
Kan vi få denne message - "queued as C307522D6084" fra 03.02.16 10:49:25 i alle mulig elektroniks formater, gerne *.eml, *.txt, *.xml eller som "hard copy", der kan vi bruge som beviser om levering på cm@ordrup-gym.dk.
Jeg tror at det er interessant sagen eller kundehistorie til E-conomic team. Hvordan kan man få beviser (bekræftelse) til denne slags fors majeure situationer. Jeg kan godt forstå at message med denne ID "250 Ok: queued as C307522D6084" fra 03.02.16 ligger i et eller anden slags eventlog under system eller skal ligge i hvert faldt.
P.S.
Print Screen har jeg lavet - mange tak til første support linjen ...
men jeg prøver at finder nogen ekstra beviser, pga. print screen kan være falske. print screen kan være falske
Vh Alexei