forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Smart-inbox forbedringer

+4
Hej E-conomic

Når man har scannet sine bilag ind i e-conomic via smart-inbox. og man kan oprette posteringer, ville det være smart hvis man kunne hæfte til et project derinde så man ikke skal ændre det i regnskab, og ligeledes at den tekst der bliver skrevet bliver overført til posteringerne i regnskab, så man ikke skal ændre det hele der inde.

Lige nu synes jeg ikke det er nemmere at bruge smart-inbox, men kun at bruge indscanning da jeg skal ændre på for meget inden jeg kan bogføre bilagene.

Mvh. Natasja
spurgt 7 Dec, 2017 i Forslag » Andet af NBP (160 points)
Det samme drejer sig om afdelinger - det er ubrugeligt hvis man ikke kan bogfører på sine projekter/afdelinger i en arbejdsgang.

1 Svar

Hej Natasja :)

Vi har før vendt mulighederne for at få projekt og afdeling direkte inde i smart inbox. Det er indtil videre ikke blevet prioritet at kigge på en løsning for dette. Det skal dog siges, at det er nogle punkter vi har skrevet ned til vores plan for udvikling. Derfor er ideen ikke afvist, men jeg vil sætte det som implementeres ikke, da vi ikke har en konkret for, hvornår der bliver kigget på dette.

Jeg er helt med på, at det gør jeres arbejdsgang nemmere, hvis i får det direkte derinde, så jeg kan sagtens forstå jer.

Jeg vil dog ikke gå så langt til at sige, at det er ubrugeligt. I min verden er det trods alt nemmere blot at tilføre afdeling/projekt efterfølgende end at skulle oprette det hele for bunden, så jeg mener stadig, at der er massere værdi at hente med smart inbox.

I skal dog begge have tak for at komme med inputs til vores program. Når jeg ved mere omkring, at vi nærmer os en løsning, så skal jeg nok give lyd fra mig.

Glædelig jul :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 22 Dec, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (60,580 points)
i gang× 4
løst× 105
besvaret× 258
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.