forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Smart-inbox Noter

+1
I smart-inbox kan man skrive i notefeltet, men den note kommer ikke ind som postering. Så hvis man vil have at et bilag skal have en bestemt posteringstekst så skal man som det er nu gå ind på hver enkelt bilag i kassekladden EFTER man har overført bilaget og skrive det.

Det vil være meget nemmere hvis feltet Note fungerede som posteringstekst.
spurgt 7 Dec, 2017 i Forslag » Andet af 323050 (270 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Hvis du skriver i notefeltet, så vil det komme med over som tekst på posteringen.

Hver opmærksom på, at der er en titel øverst på bilaget og et notefelt.

Hvis du oplever, at den ikke tager noten med over, så må i meget gerne ringe herind på 88 20 48 40, så vi kan kigge lige nærmere på det sammen med jer.

Hvis ikke du har mulighed for at ringe herind, så må i meget gerne give mig adgang til din aftale, så kan jeg hoppe ind på den og se på, hvad der kan være galt. Det gør du ved at at klikke på det orange tandhjul -> alle indstillinger -> administratorer (ude til venstre) -> og så søger du efter 1109275 (ude til højre) -> tryk på manden med fluebenet.

Når det er klaret, så må du meget gerne lige skrive, hvilken virksomhed du kommer fra, så jeg kan finde dig.

Jeg håber du kan få det til at virke ved at skrive i noten, ellers må du meget gerne følge en af de beskrivelser jeg har lavet, så vi finder en løsning :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 22 Dec, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (60,580 points)
i gang× 3
løst× 105
besvaret× 258
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.