forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Hurtigere adgang til kontaktpersoner under kunder

0

Det ville være rigtigt rart om man kunne få en nemmere adgang til kontaktpersoner under kunder – f.eks. samme måde som under leverandører…

Under leverandører har man det lille ikon (mand med telefon) i højre side af leverandørens line, hvorimod man under kunder skal ind i ”flere” for at finde kontaktpersoner…

Det ville være super sejt om man også havde det lille ”mand med telefon” ikon på kundelinjen.

spurgt 6 Dec, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Helge Abrahamson (3,240 points)

1 Svar

Hej Helge :)

Det ville selvfølgelig være lækkert, hvis de funktioner man skal bruge er nemt tilgængelige i programmet. Vi har førhen haft en snak omkring, at disse skal være brugertilpasset og at folk derfor helt selv kan vælge, hvad der skal vises.

Det var egentligt en ide, der er opbakning til, men sagen har indtil videre ikke fået tildelt ressourcer til at blive løst og det vil ikke komme i løbet af 2018. Derfor har dette lange udsigter. Jeg er med på, at du blot vil have kontaktpersonen ud, men det vil ryge under samme sag som at lave alle felter brugertilpasset.

Samtidigt er det kun et ekstra klik, der skal til for at få få dem frem. Det er selvfølgelig bedre, hvis man kan slippe for det ekstra klik, men vi har andre forslag på tegnebrættet, som skaber mere værdi end dette og derfor får de højere prioriteringer.

Jeg vil derfor sætte dit forslag som implementeres ikke, men jeg går ind tilføjer til sagen omkring brugertilpasset ikoner, at der har været endnu en forespørgsel på dette :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 22 Dec, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (86,490 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”