Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Farveforskel på bogføringslinjerne

0
I bogføringskladden er der en minimal forskel i farven på den linje man står på, og de øvrige linjer. Var det muligt at lave denne farveforskel en tone større, så man bedre kan se hvor man er nået til, f.eks. hvis man skal ændre i alle bogføringslinjer efter import fra bankafstemningen ?

Måske det er en af tiltagene i den snarlige kommende nye kassekladde ?

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
i Forslag » Andet af (15.8k points)
status opdateret af

4 Svar

Hej Susanne,

Jeg har netop fået den glædelige nyhed at det rent faktisk <em>er</em> en af tiltagene i den nye kassekladde. Så det er faktisk undervejs
Forslag af (5.3k points)
Det var rigtig dejligt at høre

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
Forslag af (15.8k points)
Hvis du vil deltage i test af den nye kassekladde så send en mail til Michael Jepsen <a href="mailto:mje@e-conomic.com">mje@e-conomic.com</a> så får du adgang.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af (24.0k points)
Jeg tester allerede på livet løs - har bare haft for travlt til at vende tilbage med mine input. Sorry - vil gøre det snarest  

<p>     Mange hilsner<br />     Susanne Røssell<br />     <br />     Bogføring for små og mellemstore virksomheder og hjemmegjort e-conomic-nørd</p>
Forslag af (15.8k points)