Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kan Website blive til Webshop ???

0
Jeg har en gammel website fra 2011, der nu er blevet hacket fire gange den sidste måned. Så må nok igang med en ny fra nul.

Jeg tænker derfor om jeg kan starte med en website i e-conomic og så efterfølgende lade den konvertere til en med webshop, hvis behovet kommer?

/Henrik - Viborg Havemaskiner

Hilsen Plæneklipper-Psykolog Henrik Bøgebjerg Tlf.: 86613600 Mail: henrik@viborghavemaskiner.dk
i Spørgsmål » Andet af (660 points)

2 Svar

Lyder spændende! Glæder mig til at høre, hvad du finder ud af!

Man kan helt sikkert lave webshop! Det har jeg selv gjort med mit site http://opastables.com så du kan helt sikkert også :)
Spørgsmål af (220 points)
opdateret af

Hej Henrik :)

I forhold til vores website/webshop løsning, så kan du sagtens starte ud med vores website, som er gratis.

Hvis du så på et tidspunkt gerne vil have webshoppen kan du uden problem opgradere. Det er intet problem.

Hvis du har flere spørgsmål til, hvordan du kommer godt i gang, så er du meget velkommen til at spørge her eller ringe til os på 88 20 48 40. Ellers har vi gratis online kurser, som du kan se her, eller læse mere omkring det i dit eget tempo her. Specielt vores online kurser kan jeg anbefale til alle nye.

Jeg håber du finder frem til en løsning, der passer dig :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)