APP'en Udgifter: Knappen Feedback virker ikke for vores brugere

0

Hvis man går ind i APP'en Udgifter (på iOS) og trykker på Tandhjulet og derefter knappet Feedback, så får vi en fejl med følgende:

Ingen e-mailkonto
Sæt en e-mailkonto op på din telefon for at sende feedback.

Dog har vi opsat flere e-mail adresser på vores enheder???

Mvh

 Aleks

lukket
i Spørgsmål » Andet af (170 points)
Hej Aleks :)

Fejlen er nu rettet, så du kan lave feedback direkte i appen.

Hilsen Jesper Mieritz

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Aleks :)

Du har helt ret. Det er en fejl inde hos os.

Vi skal nok få den rettet. Hvis planen holder, så kan du inden slutningen af denne måned sende os feedback via appen.

Du er også meget velkommen til at komme med din feedback her på vores forum indtil det virker inde i appen igen.

Tak for at gøre os opmærksomme på problemet :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Spørgsmål af (90.4k points)
valgt som bedste svar af