forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

APP'en Udgifter: Knappen Feedback virker ikke for vores brugere

0

Hvis man går ind i APP'en Udgifter (på iOS) og trykker på Tandhjulet og derefter knappet Feedback, så får vi en fejl med følgende:

Ingen e-mailkonto
Sæt en e-mailkonto op på din telefon for at sende feedback.

Dog har vi opsat flere e-mail adresser på vores enheder???

Mvh

 Aleks

spurgt 30 Nov, 2017 i Spørgsmål » Andet af Aleks (170 points)
Hej Aleks :)

Fejlen er nu rettet, så du kan lave feedback direkte i appen.

Hilsen Jesper Mieritz

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Aleks :)

Du har helt ret. Det er en fejl inde hos os.

Vi skal nok få den rettet. Hvis planen holder, så kan du inden slutningen af denne måned sende os feedback via appen.

Du er også meget velkommen til at komme med din feedback her på vores forum indtil det virker inde i appen igen.

Tak for at gøre os opmærksomme på problemet :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 1 Dec, 2017 Spørgsmål af Jesper Mieritz (63,760 points)
valgt som bedste svar 1 Dec, 2017 af Aleks