Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




APP'en Udgifter, forslag: 5 standard-tekster

0

Det ville være rigtigt godt hvis man kunne få lagt f.eks. 5 standard-tekster ind (som man selv kan ændre), det vil hjælpe os meget og spare os for en del indtastning.

 

​Mvh

 Aleks

i Forslag » Andet af (170 points)

1 Svar

Hej Aleks :)

Bare for at være helt sikker. Disse standard tekster, hvad kunne det være og hvor skal de stå henne når det indscannede bilag kommer ind i e-conomic?

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Det er feltet Note, hvor vi f.eks. gerne vil have muligheden for at kunne vælge:

Internt brug
Viderefakturering til ???
Brændstof
....
.....

Når det så kommer ind i e-conomic (under indbakken), kan vores bogholder se hvor det skal bogføres henne eller hvad det drejer sig om, da noten kommer ind sammen med udgiften.

Mvh
 Aleks
Hej igen Aleks :)

Jeg har vendt den med vores folk, som sidder med udviklingen af apps.
De har sagt, at de i løbet af 2018 gerne vil kigge på dit forslag. Hvordan det ender med at fungere i praksis er ikke bestemt endnu, men jeg vil sætte dit forslag som overvejes indtil de er kommet nærmere en løsning.

Mange tak for dit forslag og rigtig glædelig jul :)
Hej Aleks :)

Sidste gang jeg gav en melding på, hvordan sagen stod, så var status, at vores APP team ville overveje mulighederne for dette i år.

Jeg har nu tjekket deres road map for resten af 2018 og der er dit forslag ikke med på planen.

Jeg vil derfor sætte dit forslag til implementeres ikke, da de ikke længere overvejer det. Det er selvfølgelig ikke det svar du kunne håbe på, men jeg vil alligevel lige give dig en melding på, hvordan din sag står herinde.

Rigtig god dag :)