forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

problemer med at sende fakturaer til Basware

0
vi har problemer ved en af vores kunder som anvender Basware. De identificerer hvem der sender fakturaen ud fra en enkelt mailadresse og kan derfor ikke håndtere at vores kommer fra post@e-conomic.dk.

Kan det løses?
spurgt 24 Nov, 2017 i Spørgsmål » e-conomic generelt af EINFACH.dk (420 points)

1 Svar

Hej og tak for dit spørgsmål :)

Som udgangspunkt findes denne funktion ikke i applikationen på en computer.

Der er dog to ting du kan overveje.

1)

Da det kun er enkelt kunde, som jeg forstår det, så kan du oprette alt i applikationen som du plejer. Du kan så efterfølgende bruge vores app på din smartphone. Når du sender herfra, så vil den bruge den mail du har sat op på telefonen som afsender. Som sagt vil alt du laver på computeren blive gemt i appen, så du kan nøjes med kun at sende fra appen, så vil mailen komme fra en anden mail en post@e-conomic.dk

2)

Vi har en partner, som sørger for at alt du sender fra applikationen vil blive sendt fra din egen mail. De hedder Ant Text og du kan læse omkring dem her. På den måde kan du få det til at virke direkte fra computer og så vil alt du sender fra e-conomic komme fra en anden mail end fra post@e-conomic.dk.

 

Det er to bud på, hvordan de udfordring kan løses. Hvilken der passer dig skal du helt vurdere. Hvis du har spørgsmål til noget af det, eller der er noget som ikke giver mening, så må du endelig sige til :)

 


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 24 Nov, 2017 Spørgsmål af Jesper Mieritz (86,170 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”