Hej Claus
Det er selvfølgelig rigtig irriterende, hvis den ikke kan finde de oplysninger du ønsker på din PDF.
Først og fremmest er jeg nødt til at sige, at den aldrig vil kunne scanne 100%. Dermed ikke sagt, at den slet ikke skal kunne scanne noget. I dit tilfælde kan jeg se, at det kun er dato den fanger, hvilket selvfølgelig ikke er optimalt.
I forhold til din overskrift, så skriver du den ikke fanger OCR. Jeg kan dog ikke se, hvor den skulle OCR linjen henne på din PDF. Derfor vil jeg gerne prøve at undersøge det lidt nærmere. Kan jeg lokke dig til at sende nogle af de her PDF'er til mig på info@e-conomic.dk att. Jesper og så give mig adgang til din aftale?
Du giver mig adgang ved at gå ind alle indstillinger -> virksomhed -> administrator -> søg efter nummer 1109275 -> tryk på lille mand med fluebenet -> og til sidst ok.
Hvis du gør det, så kan jeg prøve at kigge på, hvad vi kan gøre nu og her og samtidigt vil jeg sende nogle eksempler til vores folk, der sidder med scanning. De kan prøve at se på om vi kan gøre noget bedre. Det er hele tiden en løbende proces at forbedre scanneren. For at gøre den bedre, så skal der komme noget feedback. Det er her vi giver PDF, som ikke bliver scannet optimalt, så de kan prøve at arbejde ud fra det.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz