Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Salgsfakturaarkiv

0
Under Salg/Fakturering/Arkiv er der forskellige afgrænsningsmuligheder, men der mangler en væsentlig, nemlig valg af medarbejder/sælger.

Vi arbejder med agenter, der provisionsafregnes. Det er helt fint, at man under rapporter kan lave udtræk pr. sælger, men det er pinedød nødvendigt, at man kan dokumentere omsætningen med de fakturaer, der er sendt til kunderne.

Derfor felterne: "Fra medarbejder" "Til medarbejder" under Arkiv. Dataene findes, så det er "kun" et spørgsmål om at forbedre valgmulighederne.
i Forslag » Andet af (26.5k points)

2 Svar

Hej Erik :)

Jeg forstår din problemstilling. Du har ret i, at man som udgangspunkt ret nemt lige kan tjekke den totale omsætning via rapporterne, men hvis man ønsker at se, hvilke fakturaer, der ligger til grund for dette, så er det en anden sag.

Derfor vil jeg gerne gå videre med dit forslag. Jeg tager en snak med vores udviklere omkring sagen. Indtil da vil jeg sætte forslaget som overvejes :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Erik :)

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at du nu kan søge medarbejdere frem under arkivet. De findes som vores ref.

Det er ikke en til og fra søgemulighed, men kun på den pågældende medarbejder. Jeg håber du kan bruge søgefunktionen alligevel.

Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper.

Tak for det.

Det var lige det, vi manglede.

mvh

Erik Jensen
Super godt!

Hilsen Jesper :)