Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox + betalingsbetingelser - forslag til at gøre det mere optimalt!!

+3

Forslag til smart inbox og betalingsbetingelser

Først vil jeg lige fortælle hvor fantastisk jeg synes smart inbox er!!
Jeg er super glad for at bruge denne funktion, men der er desværre nogle forbedringer som jeg synes ville gøre funktionen mere optimal !! :)

Forslag til smart inbox:

  1. Til smart inbox – mangler at kunne oprette leverandør og modkonto inden under smart inbox. Så jeg ikke skal ha oprettet alle tingene inden, for jeg kan jo ikke huske alt hvad jeg har købt og alle dem jeg køber af.
    Det ville gøre det mere optimalt at skulle bruge denne fantastiske funktion.

  2. Til modkonto – Mangler et søgefelt hvor jeg kan søge efter en specifik konto i stedet for at jeg skal bladre 20 sidder efter før jeg kan nå til den konto jeg rent faktisk skal bruge.

  3. Til leverandør – Mangler et søgefelt hvor jeg kan søge efter en specifik leverandør i stedet for at jeg skal bladre 20 sidder efter før jeg kan nå til den leverandør jeg rent faktisk skal bruge.

 

Forslag til betalingsbetingelser:
 

  1. Til Betalingsbetingelser – mangler at kunne importer fra excel (kan godt eksportere til excel bare ikke omvent)?

 

Jeg håber rigtig meget at I kan/vil lave disse forslag!! For det ville virkelig gøre det meget mere bruger venligt ved disse ændringer :)

Venlig hilsen 

Mie 

i Forslag » Andet af (160 points)

1 Svar

Hej Mie :)

Først og fremmest er jeg glad for at høre, at du godt kan lide vores Smart Inbox!

I forhold til dine forespørgsler, så vil jeg besvare dem punktvis herunder.

1.

I forhold til at oprette leverandører og modkonto direkte inde fra Smart Inbox, så er det allerede nu en del af planen at skulle kunne oprette leverandører direkte derinde.

Den del med modkonto er ikke en del af planerne. Jeg vil ikke afvise det kommer på et senere tidspunkt, men som tingene er nu, så er der nogle andre punkter, som vi vurderer vil give mere mening i Smart Inbox.

Jeg er dog helt enig i det med leverandører. Jeg vil vurdere man i højere grad vil komme ud for at skulle oprette nye leverandører frem for nye konti ud fra en faktura man modtager.

2.

Du kan allerede nu søge efter en konto. Du skal bare søge direkte i feltet fremfor at klikke på det lille ikon til højre. Så kan du søge efter navn og nummer.

3.

Det er samme situation ved leverandører. Der kan du også søge direkte i feltet.

4.

Det er ikke planen at kigge på betalingsbetingelser, men jeg vil gerne spørge lidt ind her. Min vurdering er nemlig, at man selvfølgelig løbende sagtens kan få et behov for flere betalingsbetingelser, men det vil løbende ikke være mange på en gang. Det er kan dog sagtens være tilfældet når man starter en ny aftale op, da man her godt kan have behov for at oprette mange.

Der vil jeg først og fremmest høre om min vurdering er rigtig her?

Hvis den er rigtig, så kan du kopiere opsætninger fra andre aftaler inkl. betalingsbetingelser og på den måde kan flytte rigtig mange betingelser på en gang. Hvis ikke er administrator, så har du ikke funktionen, men det kan vores support hjælpe med. Hvordan vil det løse din udfordring? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)